26/02 Контроль і оцінювання  на уроках математики з використанням ШІ, цифрових технологій

Тема: “Контроль і оцінювання  на уроках математики з використанням ШІ, цифрових технологій “

Мета:. розвиток компетентностей  вчителів використовувати інноваційні технології в класі: моніторинг та формувальне оцінювання  за допомогою ШІ (презентації, відео, тести, сценарії уроків, завдань), підсумкове оцінювання.

Завдання для самостійної домашньої роботи:

  • Дати відповіді на анкету «Використання ШІ в освіті» https://forms.gle/cGM5YtcrM9HgQG699
  • Дати відповіді на анкету 
  • Використати можливості ШІ за допомогою його інструментів та доповнити онлайн дошку покликанням на інструмент ШІ який Ви вважаєте може допомогти вчителю в його професійній діяльності https://padlet.com/kpmotippo/padlet-lexdcagh0n8stnj8
  • Анкета участі у вебінарі або очних курсах кафедри ПМОТ для отримання сертифікатів   https://forms.gle/gMQNG8fz7BxmM9S19

Зміст:

  1.  Використання ШІ для контролю і оцінювання навчальних досягнень https://www.menti.com/albgacarmwrc 

Презентація 2

Корисні посилання:

  1. https://gemini.google.com
  2. https://chat.openai.com/
  3. https://copilot.microsoft.com/
  4. Claude https://claude.ai/chats
  5. gpte.ai- бібліотека додатків зі ШІ
  6. https://curipod.com/ – створення уроків зі ШІ
  7. https://app.edugpt.com/ – тьютор для вчителя з використання різних програм зі ШІ
  8. https://app.magicschool.ai/tools бібліотека додатків зі ШІ для вчителів
  9. https://livresq.com/en/  уроки з ШІ
  10. https://www.canva.com/uk_ua,
  11. https://www.querium.com,
  12. https://educationcopilot.com,
  13. https://www.wolframalpha.com

Корисні посилання за розділами

Інструменти для створення тестів

Пошук наукової інформації 

Інструменти для створення
презентації

Інструменти для створення відео та
анімацій

Зображення

Додатково

  1.  https://www.slidesai.io
  2. https://hellothinkster.com,
  3. https://community.uuki.live)
  4. https://www.questionwell.org
  5. https://gradecam.com
  6. https://examsoft.com
  7. https://www.gradescope.com
  8. https://lumen5.com
  9. Synthesia.io
  10. Heygen.com
  11. https://brain-buddy.com
    • Для озвучування
  • NaturalReader  текст-у-мову інструмент з кількома голосами та мовами для генерації аудіо.
  • Balabolka додаток для синтезу мовлення з підтримкою різних форматів тексту.
  • Voice Maker для генерації мови з базовими функціями, який працює прямо в браузері.
  • ReadSpeaker для озвучування тексту, доступний у безкоштовній версії з обмеженнями.
  • Clipchamp платформа для озвучування відео з базовими ШІ-голосами.

Ось кілька безкоштовних інструментів ШІ для озвучення історичних фігур, які можуть бути корисні для освітніх цілей:

  • Speechify – дозволяє швидко клонувати голос і застосовувати різні емоційні інтонації до синтезованого голосу. Він підтримує багато мов, що робить його доступним для широкого кола користувачів​
  • AI Vocals and Text To Speech | Uberduck – дозволяє створювати голосові копії з високою точністю, підходить для створення подкастів, аудіокниг та інших медіа проектів. Uberduck пропонує широкий вибір голосів та мов, що дозволяє адаптувати контент під різні аудиторії​
  • AnyVoice – дозволяє перетворювати будь-який аудіозразок у голос, який може вимовляти будь-який текст. Це чудовий спосіб створення голосових оверлейов для відео чи виробництва рекламних роликів​
  • Vocloner- дозволяє клонувати голоси миттєво і безкоштовно, з денним лімітом до 1000 символів. Це ідеально підходить для освітніх застосунків, де потрібно швидко створювати аудіоконтент​

.Природничо-математичні:

  •  Nishant N. Top 35 AI Tools for Maths   
  • Для вчителів природничих наук MagicSchoolAI пропонує такі інструменти, як Генератор наукової лабораторії , Генератор тривимірного оцінювання природничих наук і Генератор модельного плану уроку 5E. Eduaide надає такі ресурси, як інструмент Lab + Materials і інструмент STEM Project. ChatGPT може допомогти пояснити складні поняття в біології. У царині математики MagicSchoolAI пропонує інструмент Math Spiral Review Generator та Math Story Word Problem. Eduaide надає такі ресурси, як «Приклад реального світу» та інструмент проектного навчання. Khanmigo пропонує персоналізоване навчання.
  1. Practice | Microsoft Math Solver створення математичних вікторин і тренування
  2. https://www.wolframalpha.com/ створення завданьб та ъх розв’язків, велика кількість прикладів
  3. https://www.khanacademy.org/
  4. https://www.sciencebuddies.org/science-journal-app Як використати Science Journal Apphttps://stepwisemath.ai/  тьютор з математики
  5. https://experiments.withgoogle.com/ експерименти зі ШІ

Покликання на статті, групи

Завдання домашньої роботи: 

  • Анкета участі у вебінарі або очних курсах кафедри ПМОТ для отримання сертифікатів (google.com) https://forms.gle/gMQNG8fz7BxmM9S19
  • Дати відповіді на анкету «Використання ШІ в освіті» https://forms.gle/cGM5YtcrM9HgQG699
  • Дати відповіді на анкету 
  • Використати можливості ШІ за допомогою його інструментів та доповнити онлайн дошку покликанням на інструмент ШІ який Ви вважаєте може допомогти вчителю в його професійній діяльності https://padlet.com/kpmotippo/padlet-lexdcagh0n8stnj8

 

Зроблено в Padlet

 

*

Використання власного сайту в педагогічній діяльності (Столичний центр відкритої освіти)

Візуалізація та гейміфікація освітнього процесу із застосуванням цифрових технологій 

Візуалізація та гейміфікація освітнього процесу із застосуванням цифрових технологій” 

Мета: сформувати предметно-методичні та цифрові компетентності вибору і використання цифрових інструментів для гейміфікації і візуалізації

Зміст

Вебінар з практичним використанням цифрових інструментів за презентацією

Завдання

Розглянути один (два) цифрові інструменти, створити вправу (або обрати готову) і додати посилання на онлайн дошку Візуалізація і гейміфікація навчання

Корисні покликання на цифрові ресурси в презентації

https://www.sheppardsoftware.com/ тренажери для STEM

Статті:

Тренінг для вчителів без педосвіти

Презентація для вчителів інформатики – автор Уманець В.О

Тренінг Інструменти та ресурси для вчителів: огляд платформ та інструментів, які використовують штучний інтелект у навчанні

Тема: “Інструменти та ресурси для вчителів: огляд платформ та інструментів, які використовують штучний інтелект “

Мета:. розвиток компетентностей  вчителів використовувати інноваційні технології в класі: створення дидактичних і методичних матеріалів за допомогою ШІ (презентації, відео, тести, сценарії уроків, завдань, пошук науково-методичної літератури).

Завдання для самостійної домашньої роботи:

  • Дати відповіді на анкету «Використання ШІ в освіті» https://forms.gle/cGM5YtcrM9HgQG699
  • Дати відповіді на анкету 
  • Використати можливості ШІ за допомогою його інструментів та доповнити онлайн дошку покликанням на інструмент ШІ який Ви вважаєте може допомогти вчителю в його професійній діяльності https://padlet.com/kpmotippo/padlet-lexdcagh0n8stnj8
  • Анкета участі у вебінарі або очних курсах кафедри ПМОТ для отримання сертифікатів   https://forms.gle/Y7dmG4xnCRDRtWS5A

Зміст:

  1.  Переваги і недоліки використання ШІ https://www.menti.com/aljrhfgb3nn4 

Menti.com пароль 1349 4297

Презентація 2

Корисні посилання:

  1. https://gemini.google.com
  2. https://chat.openai.com/
  3. https://copilot.microsoft.com/
  4. Claude https://claude.ai/chats
  5. gpte.ai- бібліотека додатків зі ШІ
  6. https://curipod.com/ – створення уроків зі ШІ
  7. https://app.edugpt.com/ – тьютор для вчителя з використання різних програм зі ШІ
  8. https://app.magicschool.ai/tools бібліотека додатків зі ШІ для вчителів
  9. https://livresq.com/en/  уроки з ШІ
  10. https://www.canva.com/uk_ua
  11. https://www.querium.com,
  12. https://educationcopilot.com,
  13. https://www.wolframalpha.com

Корисні посилання за розділами

Інструменти для створення
презентації

Інструменти для створення відео та
анімацій

Інструменти для створення тестів

Зображення

Додатково

  1.  https://www.slidesai.io
  2. https://hellothinkster.com,
  3. https://community.uuki.live)
  4. https://www.questionwell.org
  5. https://gradecam.com
  6. https://examsoft.com
  7. https://www.gradescope.com
  8. https://lumen5.com
  9. Synthesia.io
  10. Heygen.com
  11. https://brain-buddy.com

Для створення музики:

  • Amper Music пропонує базову безкоштовну версію, яка дозволяє створювати музику на основі простих налаштувань жанру та стилю.
  • Audiotool хмарна студія для створення музики з набором інструментів для мікшування та аранжування.
  • BandLab  (Digital Audio Workstation) підтримує створення музики, редагування та співпрацю в режимі реального часу.
  • Soundation безкоштовний онлайн-інструмент для створення музики з функціями записи й мікшування.Для створення пісень з можливістю вставлення або редагування власних слів, вам підійдуть такі інструменти:

Для озвучування

  • NaturalReader  текст-у-мову інструмент з кількома голосами та мовами для генерації аудіо.
  • Balabolka додаток для синтезу мовлення з підтримкою різних форматів тексту.
  • Voice Maker для генерації мови з базовими функціями, який працює прямо в браузері.
  • ReadSpeaker для озвучування тексту, доступний у безкоштовній версії з обмеженнями.
  • Clipchamp платформа для озвучування відео з базовими ШІ-голосами.

Ось кілька безкоштовних інструментів ШІ для озвучення історичних фігур, які можуть бути корисні для освітніх цілей:

  • Speechify – дозволяє швидко клонувати голос і застосовувати різні емоційні інтонації до синтезованого голосу. Він підтримує багато мов, що робить його доступним для широкого кола користувачів​
  • AI Vocals and Text To Speech | Uberduck – дозволяє створювати голосові копії з високою точністю, підходить для створення подкастів, аудіокниг та інших медіа проектів. Uberduck пропонує широкий вибір голосів та мов, що дозволяє адаптувати контент під різні аудиторії​
  • AnyVoice – дозволяє перетворювати будь-який аудіозразок у голос, який може вимовляти будь-який текст. Це чудовий спосіб створення голосових оверлейов для відео чи виробництва рекламних роликів​
  • Vocloner- дозволяє клонувати голоси миттєво і безкоштовно, з денним лімітом до 1000 символів. Це ідеально підходить для освітніх застосунків, де потрібно швидко створювати аудіоконтент​

.Природничо-математичні:

  •  Nishant N. Top 35 AI Tools for Maths   
  • Для вчителів природничих наук MagicSchoolAI пропонує такі інструменти, як Генератор наукової лабораторії , Генератор тривимірного оцінювання природничих наук і Генератор модельного плану уроку 5E. Eduaide надає такі ресурси, як інструмент Lab + Materials і інструмент STEM Project. ChatGPT може допомогти пояснити складні поняття в біології. У царині математики MagicSchoolAI пропонує інструмент Math Spiral Review Generator та Math Story Word Problem. Eduaide надає такі ресурси, як «Приклад реального світу» та інструмент проектного навчання. Khanmigo пропонує персоналізоване навчання.
  1. Practice | Microsoft Math Solver створення математичних вікторин і тренування
  2. https://www.wolframalpha.com/ створення завданьб та ъх розв’язків, велика кількість прикладів
  3. https://www.khanacademy.org/
  4. https://www.sciencebuddies.org/science-journal-app Як використати Science Journal Apphttps://stepwisemath.ai/  тьютор з математики
  5. https://experiments.withgoogle.com/ експерименти зі ШІ

Покликання на статті, групи

Завдання домашньої роботи: 

  • Анкета участі у вебінарі або очних курсах кафедри ПМОТ для отримання сертифікатів (google.com)  https://forms.gle/Y7dmG4xnCRDRtWS5A
  • Дати відповіді на анкету «Використання ШІ в освіті» https://forms.gle/cGM5YtcrM9HgQG699
  • Дати відповіді на анкету 
  • Використати можливості ШІ за допомогою його інструментів та доповнити онлайн дошку покликанням на інструмент ШІ який Ви вважаєте може допомогти вчителю в його професійній діяльності https://padlet.com/kpmotippo/padlet-lexdcagh0n8stnj8

 

Зроблено в Padlet

 

*

Реєстрація учнів. Екстернат

 

Шановні учні, які проживають на тимчасово окупованій території

Якщо Ви хочете навчатись  у нас у Столичному центрі відкритої освіти,

Ви можете зареєструватися на дистанційний екстернат до Гімназії №81 Дніпровського району м. Києва ( 2-9 класи) та  Ліцею № 30 «ЕКОНАД» (1,10,11 класи) м. Києва та Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

У разі виникнення запитань (2- 9 класи) звертайтеся  за  

  • електронною поштою school_81@ukr.net, 
  • або телефонами  063- 319-71-39 приймальня школи 81, 
  • або телефонами  063- 319-71-39 приймальня школи 81, 
    Ірина Анатоліївна Курінна, ⁩+380686871618, координатор проєкту в школі

У разі виникнення запитань (1, 10,11 класи) звертайтеся  за

  • електронною поштою ekonad_30@ukr.net
  • або телефонами  063- 319-68-99 – приймальня Ліцею № 30
    «ЕКОНАД», Анатолій Васильович Стародубцев, +38(066)089-26-02, координатор проєкту в Ліцеї.

 Для продовження навчання у 2024 – 2025 н.р. Вам необхідно :
1. Заповнити анкету

Просимо при реєстрації вказати адресу створеної вами скриньки у gmail.com – пошті Гугл)

2. Надіслати заяву (2-9 клас) або  1,10,11 класи із зазначенням причини

Екстернат може організовуватися для осіб, які:

1) із поважних причин (стан здоров’я, збройний конфлікт, проживання (перебування) за кордоном (для громадян України), на неконтрольованій території або на території населених пунктів на лінії зіткнення, території, на якій встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану тощо) не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти або не можуть пройти річне оцінювання;

2) не завершили здобуття певного рівня повної загальної середньої освіти в закладі освіти та/або не мають результатів річного оцінювання з окремих навчальних предметів та/або атестації;

3) є громадянами України, які здобували або здобувають повну загальну середню освіту за кордоном (в закладах освіти інших країн);

4) є іноземцями, особами без громадянства, які постійно проживають чи тимчасово перебувають в Україні, у тому числі біженцями, особами, яким надано тимчасовий чи додатковий захист в Україні, та особами, які звернулися із заявою про визнання біженцем або про надання додаткового чи тимчасового захисту, особами, які утримуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства;

5) прискорено опанували або бажають прискорено опанувати зміст навчальних предметів одного або декількох класів (рівнів повної загальної середньої освіти);

6) самостійно опанували або бажають самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів за певний клас;

7) засуджені до довічного позбавлення волі;

8) є іноземцями і постійно проживають за кордоном, але бажають здобути освіту в приватних закладах освіти України.

та документи відповідно до   ПОЛОЖЕННЯ
про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, зокрема пункту II. Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат):

Зарахування особи на екстернат для проходження річного оцінювання та/або атестації здійснюється за письмовою заявою повнолітньої особи або батьків (одного з батьків) неповнолітньої особи чи інших її законних представників, зразок якої наведено у додатку 1 до цього Положення.

Заяву про зарахування на екстернат може подати неповнолітня особа, яка виїхала із неконтрольованої території або з населеного пункту на лінії зіткнення у супроводі родичів або будь-яких інших повнолітніх осіб, які не є її законними представниками.

Особи з неконтрольованих територій або з населених пунктів на лінії зіткнення можуть подати скановану копію заяви будь-якими засобами (факсом, електронною поштою).

До заяви додаються документ про наявний рівень загальної середньої освіти чи інше будь-яке письмове підтвердження проходження екстерном оцінювання та/або атестації в іншому навчальному закладі (за наявності) та/або відповідні письмові документи особи, що підтверджують наявність підстав для проведення річного оцінювання та/або атестації екстерном.

Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію документа, що підтверджує законність їхнього перебування в Україні.

Про зарахування особи на екстернат видається наказ керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Зверніть увагу, що в заяві ви указуєте всі класи за які Ви маєте пройти навчання. Всі контактні телефони та додаткова інформація про відповідальних зазначена у меню Контакти.

Документи для 2-9 класів надішліть електронною поштою  (е-mail: school_81@ukr.net  ) для 1,10,11 класів – ekonad_30@ukr.net

Для 1,10,11 класів для навчання 

  •  свідоцтво про народження здобувача освіти;
    – ID – паспорт здобувача освіти;
    – копію свідоцтва про здобуття базової середньої освіти та додаток до
    нього;
    – табель успішності за попередній рік навчання (для 11-х класів).

3. Після зарахування на навчання Ви отримаєте повідомлення на електронну пошту, яку Ви вказали при реєстрації щодо навчання (графіки онлайн консультацій, терміни тематичних атестацій, журнали успішності).

Всі інструкції щодо навчання і зарахування Ви отримаєте на електрону пошту, яку вказали при реєстрації.

Якщо Ви вже навчалися у нас:

  • Будь ласка, ще раз заповніть анкету та пришліть заяву на навчання в той клас, в який ви перейшли (сканована заява з підписом батьків)
  •   Якщо Ви захотіли перейти в іншу школу, напишіть на адресу школи  з проханням отримати табель за ті класи, які Ви пройшли

Навчання відбудеться відповідно до чинного законодавства

 

 

Зворотній зв'язок
Перейти до панелі інструментів