“Візуалізація та гейміфікація освітнього процесу із застосуванням цифрових технологій”
Мета: сформувати предметно-методичні та цифрові компетентності вибору і використання цифрових інструментів для гейміфікації і візуалізації
Зміст
Вебінар з практичним використанням цифрових інструментів за презентацією
Завдання
Розглянути один (два) цифрові інструменти, створити вправу (або обрати готову) і додати посилання на онлайн дошку Візуалізація і гейміфікація навчання
Корисні покликання на цифрові ресурси в презентації
https://www.sheppardsoftware.com/ тренажери для STEM
Статті:
- Augmented Reality in Education 2024Матеріали Міжнародної конференції AREdu 2024 (англійська мова)Пінчук, О. П., & Яськова, Н. В. (2017).
- Гейміфікація в загальній середній освіті: аспект використання електронних соціальних мереж. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Повний текст (PDF)
- Антонов, Є. В. (2024). Гейміфікація як засіб мотивації освітнього процесу. Житомирський державний університет ім. І. Франка. Повний текст (PDF)