Тема: “Розвиток критичного та логічного мислення учнів початкової школи”
Автор-тренер: Воротникова Ірина Павлівна
Мета: формування фахових компетентностей щодо розвитку логічного та критичного мислення учнів початкової школи.
Очікувані результати:
- ознайомлення з основними положеннями та теоріями про розвиток критичного та логічного мислення.
- розвиток вмінь щодо запровадження таксономії Блума для використання методик глибинного навчання,
- вміння ставити змістовні запитання, моделювати ситуації, що потребують критичного і логічного мислення та розв’язування проблем,
- вміння систематично надавати конструктивні відгуки та встановлювати зворотний зв’язок з учнями
Зміст
- Посилання на презентацію про розвиток критичного мислення
- Посилання на презентацію про розвиток логічного мислення
Завдання:
- Пройти самооцінювання рівня сформованості критичного мислення (за матеріалами Британської ради)
- Проаналізувати власну діяльність щодо використання запитань на уроках відповідно до класифікації Блума (приклад)
- Тест до модуля (тест 2)
Творче завдання
Наведіть приклад методики формування логічного та (або) критичного мислення на уроці. Дайте відповіді на запитання з прикладом “«Яким має бути урок, який розвиває критичне і логічне мислення».Приклад має бути представлено у вигляді опису (1-3 стор.) або презентації (1-6 слайдів).
Корисні посилання
- Математичний конкурс “Кенгуру”
- Малий мехмат МГУ (російською мовою)
- Сайт Фонду критичного мислення
•Шість капелюхів. Приклад прийому та уроку
•MOOC “Критичне мислення для освітян” Прометеус
• Go-lab - Головоломки