Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів засобами ІКТ”

Тренінг ”Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів засобами ІКТ  в  умовах дистанційного, змішаного та очного навчання”

Мета: сформувати компетентності  використання ІКТ для  моніторингу, оцінювання навчальної діяльності учнів

Зміст

Завдання 1: На основі аналізу літератури та власного досвіду узагальніть:

  • “Які помилки найчастіше виникають при створенні тестових завдань?
  • “Яким чином перевірити складність тесту?”
  • Як виставляти оцінки за виконання різних рівнів тестових запитань?

Література:

Завдання 2: Ознайомитись з корисними посиланнями та визначити які програмні засоби чи додатки Ви можете використати для контролю знань учнів?

Корисні посилання

Завдання 3: Оберіть ІТ-інструмент для створення тесту і опишіть її в “Презентація “Тести”  та зробіть тест та розмістіть посилання на нього в “Результати”

Результати роботи

  1. Приклади завдань Pisa
  2.  Тести Pisa 2022 
  3. Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA / Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2022. – 120 с. https://undip.org.ua/…/YEYAN-Matematyka-CHastyna-1.pdf…
  4. Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Ч. 2/ Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2023. – 78 с.
    DOI https://doi.org/10.32405/978-617-7990-28-3-2023-74 https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/PISA_math2-6-small.pdf
  5. PISA-2022: рамковий документ з математики (драфт, друга редакція) / пер. з англ. К. Шумової ; наук. ред. Т. Вакуленко, В. Горох, С. Раков, В. Терещенко ; передмова Т. Вакуленко, В. Терещенко. Київ : Український центр оцінювання якості освіти, 2021. 97 с.
  6. Результати Pisa Україна 
  7. Порівняння показників якості освіти

Comments are closed.

Зворотній зв'язок
Перейти до панелі інструментів