Очні курси вчителів математики. 1 день. 27 червня 2023

  • Тема: “Методика використання електронних освітніх ресурсів на уроках математики”

Мета: формування предметно-методичної та цифрової компетентності щодо методики впровадження та створення електронних освітніх ресурсів на уроках математики

Задачі:

  • аналіз ЕОР з  математики
  • аналіз можливостей використання цифрових технологій, ЕОР, штучного інтелекта на уроках математики
  • методика використання цифрових технологій на уроках математики

Зміст

Знайомство.

Опитування https://kpmot.ipo.kubg.edu.ua/

Домашнє завдання для тих, хто не зміг бути очно. 

  1. Розмістити на дошці Padlet (у змісті заняття) відповіді щодо використання ЕОР на уроках математики
  2. Надіслати на пошту i.vorotnykova@kubg.edu.ua опис досвіду використання ЕОР на уроках математики (1-2 сторінки).
  3.  Пройти опитування Анкета

Наказ МОН України №440 від 2.05.2018 “Положення про е-підручник”

Наказ МОН № 10060 України 1.10.2012 “Положення про електронні освітні ресурси”

Презентація “Інформаційний е-контент вчителя математики”

Нормативна база

https://sqe.gov.ua/trivalist-online-urokiv/

В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру
безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного
навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

Кількість навчальних занять на день

Тривалість навчальних онлайн-занять

1-2 класи

3-4 класи

5-6 класи

7-9 класи

10-11 класи

2

30 хв.

45 хв.

45 хв.

45 хв.

3

20 хв.

30 хв.

35 хв.

40 хв.

45 хв.

4

­-

20 хв.

25 хв.

30 хв.

35 хв.

5

25 хв.

30 хв.

6

25 хв.

При цьому слід враховувати вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання (ТЗН). Безперервна тривалість навчальної діяльності з ТЗН протягом навчального заняття для учнів:

  • 5-7 класів — не більше 20 хв.;
  • 8-9 класів — 20-25 хв.;
  • 10-11-х(12-х) класів — на 1-й годині занять до 30 хв., на 2-й годині занять — 20 хв. При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11-х(12-х) класів — не більше 25-30 хв. на першому та не більше 15-20 хв. на другому навчальних заняттях.

2. Робота в групах

 

Сделано на Padlet

 

 

Після занять із застосуванням ТЗН проводяться вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей.

Штучний інтелект

  • Створюємо тести https://www.conker.ai/
  • Створюємо презентації https://tome.app
  • створюємо розробки уроків  https://chat.openai.com/ (розширення для Google Chrom, -ChatGPT for Google (v3.0.4), розширення для документів Googlle – GPT for Sheets™ and Docs™)
  • Корисні посилання

Цифрові інструменти для інтерактивної взаємодії

https://classroomscreen.com/ – онлайн дошка для роботи з класом (таймер, QR коди, оголошення і т.п.

 Як провести  рефлексію? 

 

 Як провести вікторину?

 Як організувати проєкт? 

Приклад  тренінгу з матеріалами Прошу розмістити приклад використання цифрового інструмента в дистанційному навчанні  Приклад 

  • Інструмент для створення інтерактивної презентації Mentimeter

  • Власний ютуб-канал вчителя

  • Інструмент для організації взаємооцінювання Padlet

 

Додатково:

  1. Шевчук С.В. “КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ТА ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ  
  2.  Досвід використання ЕЗНП Горницької О.Б.
  3. Сучасний урок – джерело творчості вчителя: Збірник кращого досвіду педагогів Львова (за ред. Лев А.Я. –Львів, 2012 – 82 стор.)
  4. Кравець Світлана “Як підготувуватись до ЗНО з математикиКорисні посилання на ЕОР.

    Мультимедійні підручники

    Скановані підручники он-лайн

Comments are closed.

Зворотній зв'язок
Перейти до панелі інструментів