Мета: сформувати компетентності щодо використання інтерактивних електронних ресурсів у навчально-виховному процесі.
Тренер: Воротникова Ірина
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про можливості Padlet,Kahoot, getloupe, thinglink, playposit та ін
- проаналізують можливості різних сервісів для створення інтерактивних е-вправ, вікторин
- створять е-вікторину
Зміст
- Приклад інструментів для інтерактивної роботи (поясни мені)
- інтерактивні вправи learningapps
Завдання
Розмістіть посилання на е-вправу на дошці обговорень.
- Презентація інтерактивна
- Вікторина (приклад) Математична вікторина Україна Вікторина Українська мова
- Приклад онлайн плаката
- Методичний онлайн плакат Он-лайн квест Література, живопис, природа
- інтерактивне відео Приклад приклад інтерактивного відео
Завдання:
- Зареєструватись на обраному Вамі сервісі та створіть е-вправу. Результат запишіть у файл презентації результатів
- Рефлексія Приклад Посилання для відповіді
Корисні посилання
- Інструкція Kahoot
- Створити Kahoot
- Посібник про Інтернет сервіси
- Посібник І.Аман, О. Литвиненко “Інтернет-сервіси” (інтернет-плакат, зошити, вікторини) – 3 видання
- Посібник І.Аман, О Литвиненко “Інтернет- сервіси в освіті” (карти знань та ін) 2 видання
- Про веб 2.0. Каталог сервісів
- Каталог про веб 2.0 с поясненням (рос мова)
- Бібліотека веб 2.0
- Інтерактивні вправи learningapps
- карта знань
- Створи інтерактивний малюнок
- Створи проект
- Інтелект-карти Bubble.us
- Каталог популярних сервісів voblakah.com
- Сервіси Веб 2.0 на сайті “Школа успішного вчителя”
- Каталог сервісів та їх огляд
- Сайт “Дидактор”
- Презентація “Соціальні сервіси Веб 2.0
- Покоління Інтернет (російською мовою)
- Посібник “Інтелект карти”
- Хмарний сервіс з математики
- Створення в презентації тесту за допомогою триггерів
- learningapps.org
- Бугайчук Опитування
- Plickers – алгоритм роботи
- Go Pollock – алгоритм
- Кілька методичних рекомендацій з використання тестових програм
- Створення он-лайн ігор
- Монтаж відео з інтернету (використання інтерактивних вставок: запитань, пауз, посилань та ін. )
- Створення нотаток для відео ( в потрібний час)
- Створення інтерактивних ігор, кросвордів
- Створення інтерактивних книг