Тренінг ”Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів засобами ІКТ в умовах дистанційного, змішаного та очного навчання”
Мета: сформувати компетентності використання ІКТ для моніторингу, оцінювання навчальної діяльності учнів
Зміст
- Знайомство
- Опитування
Завдання 1: На основі аналізу літератури та власного досвіду узагальніть:
- “Які помилки найчастіше виникають при створенні тестових завдань?
- “Яким чином перевірити складність тесту?”
- Як виставляти оцінки за виконання різних рівнів тестових запитань?
Література:
-
- Посібник Булах І., Мруга М. Створюємо якісний тест
- Контроль в освіті
- Наказ МОН № 1093 від 02.08.24 “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання
- Нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів з ООП
- Вебінар МОН України про особливостї оцінювання
- Презентація результатів ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану: тестування учнів 6-х, 8-х класів з української мови та математики.
- Проєкт рекомендацій щодо використання ШІ
Завдання 2: Ознайомитись з корисними посиланнями та визначити які програмні засоби чи додатки Ви можете використати для контролю знань учнів?
Корисні посилання
- Вікторини Quizizz
- Class time https://www.classtime.com/uk.html
- Conker (http://conker.ai) тести з експортом в Гугл форми
- Quizgecko (https://quizgecko.com/)
- Quizbot (https://quizbot.ai/ )
FormsApp (https://forms.app/) - QuestionWell (http://questionwell.org)
- https://zno.osvita.ua/
- ЗНО (за темами, всі предмети)
- EDera https://ed-era.com/course/zno/Edera
- Прометеус
- На урок. Середовище онлайн тестування
- Онлайн-тестування “Майстер-тест”
- 7 платформ для створення тестів
- Система тестування вчителів Вінниці
- Plickers – алгоритм роботи
- https://gemini.google.com
- https://chat.openai.com/
- https://copilot.microsoft.com/
- Mentimeter
- Топ 10 інструментів формувального оцінювання під час дистанційного навчання
- https://wordwall.net/uk/features
- Сервіси створення інтерактивних вправ
Завдання 3: Оберіть ІТ-інструмент для створення тесту і опишіть її в “Презентація “Тести” та зробіть тест та розмістіть посилання на нього в “Результати”
Результати роботи
- Презентація “Тести” напишіть програми, які ви використовуєте для тестування учнів
- Результати
- Анкета участі у вебінарі або очних курсах кафедри ПМОТ для отримання сертифікатів https://forms.gle/Y7dmG4xnCRDRtWS5A
- Дати відповіді на анкету
- Приклади завдань Pisa
- Тести Pisa 2022
- Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA / Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2022. – 120 с. https://undip.org.ua/…/YEYAN-Matematyka-CHastyna-1.pdf…
- Збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Ч. 2/ Авторський колектив. За заг. ред. професора О.М. Топузова. Укладач: Д.В. Васильєва [Електронне видання]. – Київ: Педагогічна думка, 2023. – 78 с.
DOI https://doi.org/10.32405/978-617-7990-28-3-2023-74 https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2023/04/PISA_math2-6-small.pdf - PISA-2022: рамковий документ з математики (драфт, друга редакція) / пер. з англ. К. Шумової ; наук. ред. Т. Вакуленко, В. Горох, С. Раков, В. Терещенко ; передмова Т. Вакуленко, В. Терещенко. Київ : Український центр оцінювання якості освіти, 2021. 97 с.
- Результати Pisa Україна
- Порівняння показників якості освіти
- Визначення рівня знань https://www.aitest.in.ua/
- Воротникова, Ірина Павлівна (2023) Моніторинг навчальних досягнень з математики як інструмент оцінювання якості освіти в умовах війни. In: Столична освіта: якість в умовах воєнного стану. Порадник IV. З досвіду р. Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна, Київ, с. 155-169. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46236/
- Воротникова, Ірина Павлівна (2023) Результати опитування педагогів щодо якості природничо-математичної, технологічної та інформатичної освіти в умовах воєнного стану In: Столична освіта: якість в умовах воєнного стану. Порадник IV. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб. У 2-х ч. Ч. 1. Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна, Київ, с. 481-488. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46232/
- Освітній омбудсмен України Вимірювання та компенсація освітніх втрат дітей на рівні громади й закладу освіти
- Матеріали теки “Освітні втрати” https://drive.google.com/drive/folders/1lNLfvy6Hia08D22qkzF_O5sSx-Il3NZ5?usp=drive_link
- Посібник із питань організації внутрішнього моніторингу якості освіти з використанням процедур освітніх вимірювань, анкетування, кваліметрії: методичний посібник / за ред. А. Черній ; відпов. за вип.: О. Лютко, І. Опольський, І. Панчук, О. Холод, І. Шишко. Рівне : РОІППО, 2023. 88 с. https://drive.google.com/file/d/1IDxyUC-MGTiNVyA4Q8WXjj6pMZNKQ_YZ/view
- Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб. Упоряд.: Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с. посилання
- Курси від Освіторії про освітні втрати https://osvitoria.university/courses/nazdojenemo/
- Освіта під час війни: презентація результатів дослідження https://sqe.gov.ua/osvita-pid-chas-viyni-prezentaciya-rezu/