Тема:«Компетентнісні задачі на уроках інформатики»
Воротникова І.П.
Мета модуля: сформувати компетенції щодо створення і використання компетентнісних задач на уроках інформатики.
Зміст та навчальні елементи: Сутність і формулювання компетентнісних задач. Аналіз компетентнісних задач у підручниках інформатики. Створення і вирішення компетенісних задач на прикладах тем: “Програмне забезпечення та інформаційна безпека”, “Мережеві технології і Інтернет”, “Опрацювання текстових даних”, “Опрацювання табличних даних”.
Матеріали для ознайомлення.
- Презентація ” Компетентнісний підхід на уроках інформатики” (з сайту )
- Цифрова компетентність вчителя ЮНЕСКО (англ)
- Напрями цифрової компетентності /(укр)
- Презентація Н. Морзе, В. Вембер “Компетентнісні завдання 5-7 клас”
- Презетація Н. Морзе, В. Вембер “Навчання учнів розв’язуванню компетентнісних задач”
- Підручники (Ривкінд ) Підручник для 5 класу (Ривкінд та ін), 10(11) класу Рівень стандарт
- Підручник Завадського ІТ-книга (інструкція)
- Приклади уроків Завадського Паролі
- Чуменко С.В. Створення компетентнісних задач з інформатики
- Таксономія Блума (формулювання завдань)
- Приклад Блума
- Проект “Нова українська школа”
- Електронний задачник з програмування
- відеоуроки Scratch
- безкоштовний курс з робототехніки
- Прометеус Основи програмування (МООК)
- Навчальні матеріали про технологічні інновації (уроки)
- Онлайн середовище для програмування (Підтримує програмування та налагоджування програм у , C++, Python, Java, PHP, Ruby, Perl,
C#, VB, Swift, Pascal, Fortran, Haskell, Objective-C, Assembly, HTML, CSS, JS, SQLite, Prolog. - Мереже в Фб “Шкільна інформатика від А до Я”
- Приклад уроку “Рішення компетентнісних задач”
- Досвід вчителів інформатики
З іспанського досвіду:
- Ігри на розвиток обчислювального мислення (http://compus.es/index.en.html#whatis) – картки та правила
- http://kodetu.deusto.es – формування логічного мислення на задачах з кодування інформації
- http://compus.deusto.es/ – cтворення ігор
Завдання опрацювання прикладів компетентнісних завдань.
1.Виберіть задачу, проаналізуйте приклад, за потреби відредагуйте її або запропонуйте іншу
- Задача 1 Визначення інформації
- Задача 2 Пошук інформації
- Задача 3 Управління інформацією
- Задача 4 Оцінка інформації (приклад 2)
- Задача 5 Створення і інтеграція інформації
- Задача 6 Передача інформації
2. Розмістіть власний приклад запровадження компетентнісних задач на уроках інформатики в спільній презентації
Приклади
Додатково
- Гра Катерини Лимар
- Стаття Морзе Н, Кузьмінської О. “Фрмування інформатичних компетентностей учнів”
- ІТ у світі тварин
- ПРограми і підручники з інформатики
- Підручники, конспекти уроків
12.06.2018
Тема: “Створення мультимедійних дидактичних матеріалів”
Воротникова Ірина Павлівна
Мета модуля: сформувати компетентності щодо аналізу, створення та використання мультимедійних дидактичних матеріалів
Зміст
Завдання
- Знайти картини і тексти присвячені християнській етиці (на Google art та wdl.org)
- Знайти на сайті learningapps.org інтерактивні вправи з християнської етики та розмістити посилання на них в спільній презентації
- Додати до спільної презентації відеоуроки з християнської етики з Yotube
Корисні посилання
- Створення інтерактивного плаката і відео
- Каталог електронних ресурсів
- Медіатека сервісів
- 25 сервісів для створення інтерактивних вправ
- TED для вчителів
- Посібник про Інтернет сервіси
- Про веб 2.0. Каталог сервісів
- Медіатека сервісіів
- Уроки, програми, статті (відкритий російський ресурс)
- Веб-сервіси для освіти
- Хмарні сервіси в освіті
- Корисні посилання для вчителів різних предметів
- Бібліотека веб 2.0
- Вікі освіта України
- Інтерактивні вправи learningapps
- карта знань
- Створи свій урок
- Створи інтерактивний малюнок
- Створи проект
- Створи портфоліо
- Створи інтерактивне відео
- Безкоштовні он-лайн трансляції
- Cтворення інфографіки
- Презентація про сервіс для створення дидактичних матеріалів (Cервіс )
- Віртуальні музеї Віртуальні музеї Лінгвістичний портал
- Графічний редактор Sumopaint
- Редактор відео Popcorn Maker
- Динамічні презентації Prezi
- Інтелект-карти Bubble.us
- Каталог популярних сервісів voblakah.com
- Сервіси Веб 2.0 на сайті “Школа успішного вчителя”
- Каталог сервісів та їх огляд
- Сайт “Дидактор”
- Презентація “Соціальні сервіси Веб 2.0
- Світові ресурси для самоосвіти
- Сreately (http://creately.com/ ) -інфографіка.
- Google Charts (https://developers.google.com/chart/ ) – графіки
- Google Public Data Explorer (http://www.google.com/publicdata/directory ) пошук статистичної інформації світу
- Побудова спільних діаграм
- Обзор інструментів для сторрителінгу
- Коллаж
- 300 он-лайн сервисов для раскрутки сайтов и т.п.
- Створення он-лайн ігор
- Монтаж відео з інтернету (використання інтерактивних вставок: запитань, пауз, посилань та ін. )
- Створення нотаток для відео ( в потрібний час)
- Створення інтерактивних ігор, кросвордів
- Створення інтерактивних книг
- Створення невеликих курсів на основі відеороліків з текстовим поясненням
- Ресурси для спільної візуалізації (дошки в Інтернет)
- Площадка для створення своїх сайтів і ресурсів для вчителів (російська)
- Соціальні проекти Майкрософт
- Ребуси
- Обробка мультимедіа
- Візуалізація даних (програми)
- Створення книг
- Створення мультимедійних лонгридів (25 програм)
- Ресурси для e-learning (на англ)
- Інтерактивне відео (Zaption, zentrics)
- Перевірка якості текстів
- 32 найкраші ресурси для e-learning
- Як додати триггер в презентацію
- Створення в презентації тесту за допомогою триггерів
- Редагування фото он-лайн
- Інтерактивна веб-дошка
- Портфоліо класа, учнів (управління класом)
- Створення плаката, грамот
- Інтерактивні вправи для дошкільників та початкової освіти
- 7 онлайн сервісів для створення відеопрезентацій
- Інструменти інфографіки від Оксани Пасічник
_________________________________
19.03.2018
- Geogebra
- Приклади_алгебра
- Інша математика (Рождественська Людмила) Приклад симетрія
- Книга “Як використовувати GeoGebra” Приклад1
- Методичні рекомендації для вчителів
- Побудова перерізів многограників у Geogebra
- Як створити переріз (приклад 2)
- 3 D моделі
- Задача на комбінацію піраміди і конуса
- створення розгортки куба
- Інститут Geogebra
- Приклади задач
- Створення тестів
- Приклад уроку
27.01.2018
Тренінг “Організація дистанційного навчання в школі”
Мета: сформувати компетеності щодо проектування дистанційного навчання в навчльному закладі
Очікувані результати:
- знання нормативно-правової бази запровадження ДН
- навички аналізу LMS та CMS
- вміння проектувати дистанційне навчання з використанням відкритих і інституційних ресурсів (Moodle, Beб 2 .0)
- запровадження хмарних сервісів для організації ДН
Зміст
1 етап
“Дистанційне навчання і змішане навчання”
- Завдання 1. Переваги і недоліки дистанційного навчання. Результат
2 етап
Завдання 2: Об’єднайтесь в групи (коло, трикутник, квадрат, зігзаг). Проаналізуйте нормативні документи та дайте відповіді на запитання:
- Положення про дистанційне навчання Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 25.04.2013 р. № 466
- Наказ МОН від 14.07.2015 № 761 “Про затвердження змін до Положення про дистанційне навчання”
- Лист МОН від 15.09.2015 №1/9-438 “Щодо дистанційної форми навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”
- Вимоги до закладів вищої освіти, ІППО
- 1 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання: ” За якими програмами мають навчатися учні за дистанційною формою?” Хто їх затверджує, узгоджує? І чи мають вони відрізнятися від програм навчання за очною формою навчання?
- 2 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання: “Що не визначено або не зрозуміло в нормативних документах щодо організації дистанційного навчання в школі?”
- 3 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання: “Які вимоги до школи (вчителів, адміністрації, учнів) яка запроваджує дистанційне навчання?” Скільки учнів у дистанційному класі?
- 4 група (ВНЗ) аналізує: Які організаційно-педагогічні умови запровадження ДН у вищій школі?
3 етап
Презентація “Запровадження елементів дистанційного навчання”
Інституційні чи відкриті ресурси (документ)
- Office 365 для навчальних закладів
- Google for Education
- Навчальний курс з Moodle
- Дистанційне навчання в ІППО КУБГ
- Міжнародна українська школа
- Онлайн підтримка Вінниці
- відкриті ресурси
4 етап
- Обговорення. Як підготувати вчителів і учнів до дистанційного навчання? Чи мають бути критерії до дистанційних модулів і їх структури?
Завдання 3. Проект з організації ДН.
Створити алгоритм запровадження дистанційного навчання і розмістити на дошці Знайомство (презентація або текстовий документ)
- Мета
- Результат
- Оцінка можливостей (аналіз апаратного і програмного забезпечення)
- Ризики
- Платформа, інструменти
- Мотивація
Методичні ресурси для створення дистанційних курсів
- Методичні рекомендації до переходу від дистнційних курсів старого формату до ЕНК
- Завдання “Шаблон для створення дистанційних курсів”
- Матриця оцінювання електронного курсу (В. Кухаренко)
- Структура ЕНК (електронного навчального курсу)
- Експертиза ЕНК (електронного навчального курсу) в КУБГ
- Методичні рекомендації щодо створення завдань у дистанційних курсах відповідно до таксономії Блума (за матеріалами В.М. Кухаренка)
- Орієнтовні завдання для самостійної роботи у ВЕб
- Навчальний курс з Moodle
- Створення інтерактивного відео
- Стаття про безкоштовний ресурс для створення дистанційних уроків
- Створення он-лайн ігор
- Монтаж відео з інтернету (використання інтерактивних вставок: запитань, пауз, посилань та ін. )
- Створення нотаток для відео ( в потрібний час)
- Створення інтерактивних ігор, кросвордів
- Створення інтерактивних книг
- Бібілотека інструментів оцінювання
- Створення невеликих курсів на основі відеороліків з текстовим поясненням
- Ресурси для спільної візуалізації (дошки в Інтернет)
- Конвертор відео для он-лайн
- як створити інтерактивне відео
- Як можна організувати взаємооцінювання в Мудл
- Вебінар по організації інтерактивного навчання в Мудл
- Посібник “Організація ДН. Створення електронних навчальних курсів. тестів”
- Блог О. Пасічник “Дистанційне навчання інформатики”
- Дистанційний курс з безпечного Інтернет
- Популярні платформи з MOOC
- Платформа для проведення вебінарів /bigbluebutton
Література
- Монографія Кухаренко В.М. та соавторів “Теорія а практика змішаного навчання”
- Вишнівський В.В. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч. посіб. [Електронний ресурс] / В.В. Вишнівський, М.П. Гніденко, Г.І. Гайдур, О.О. Ільїн. — Київ : ДУТ, 2014. — 140 с. — Режим доступу : http://www.dut.edu.ua/uploads/l_786_40131752.pdf
- Воротникова І.П. Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів: навч.-метод, посібник / І.П. Воротникова, С.В. Якубов. — К .: Київ, ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. — 140 с.
29.11.2017
- Geogebra
- Приклади_алгебра
- Інша математика (Рождественська Людмила) Приклад симетрія
- Книга “Як використовувати GeoGebra” Приклад1
- Методичні рекомендації для вчителів
- Як створити переріз (приклад 2)
- 3 D моделі
- Інститут Geogebra
- Приклади задач
- Створення тестів
- Приклад уроку
30.11.2017
Тема:«Компетентнісні задачі на уроках інформатики»
Воротникова І.П.
Мета модуля: сформувати компетенції щодо створення і використання компетентнісних задач на уроках інформатики.
Зміст та навчальні елементи: Сутність і формулювання компетентнісних задач. Аналіз компетентнісних задач у підручниках інформатики. Створення і вирішення компетенісних задач на прикладах тем: “Програмне забезпечення та інформаційна безпека”, “Мережеві технології і Інтернет”, “Опрацювання текстових даних”, “Опрацювання табличних даних”.
Очікування
Обговорення
- Презентація ” Компетентнісний підхід на уроках інформатики” (з сайту )
- Презентація Н. Морзе, В. Вембер “Компетентнісні завдання 5-7 клас”
- Презетація Н. Морзе, В. Вембер “Навчання учнів розв’язуванню компетентнісних задач”
- Чуменко С.В. Створення компетентнісних задач з інформатики
- Таксономія Блума (формулювання завдань)
- Проект “Нова українська школа”
- Приклади уроків за новими технологіями
- Електронний задачник з програмування
- відеоуроки Scratch
- безкоштовний курс з робототехніки
- Навчальні матеріали про технологічні інновації (уроки)
Завдання опрацювання в групах прикладів компетентнісних завдань.
Виберіть задачу, проаналізуйте приклад, за потреби відредагуйте її або запропонуйте іншу , презентуйте методику її використання на уроці.
- Задача 1 Визначення інформації
- Задача 2 Пошук інформації
- Задача 3 Управління інформацією
- Задача 4 Оцінка інформації (приклад 2)
- Задача 5 Створення і інтеграція інформації
- Задача 6 Передача інформації
Приклади
Додатково
25.09.2017
Методика використання електронних засобів навчального призначення
Презентація до підручника “Алгебра. 8 клас” from Електронні книги Ранок
Презентація про роль ЕЗНП у навчально-виховному процесі
Електронні підручники (скановані, ППЗ, ЕЗНП, відеоуроки)
Корисні посилання на ЕЗНП (придбання)
- Українська програма – каталог е-підручників, відео, аудіокниг для школи
- Розумники – придбання (диски та скачування з сайту) ліцензійних МОН е-підручників (педагогічні програмні засоби, тести, лабораторні практикуми та інше)
- Нова школа -навчальні диски для школярів (каталог ресурсів всіх предметів, математика дл 1-6 класів)
- Нова школа (цікаві уроки зі всього світу)
Мультимедійні підручники
- Інтерактивні підручники Edera (математика, біологія, укр. мова, історія України, фізика, географія, біологія)
- Мультимедійні підручники КМ Медіа (з відео і можливістю читати на телефонах)
- Система e-pidruchnyky.net забезпечує широкий законний доступ до цифрових копій підручників, які використовуються у навчальному процесі загальноосвітніх шкіл України.
- Віртуальні лабораторії
- Вільна шкільна бібліотека
Скановані підручники он-лайн
- Всі шкільні підручники (читати он-лайн)
- Скановані підручники
- Підручники
- Відповіді на завдання шкільних підручників
- Сервіси для безкоштовного створення електронних підручників (стаття)
- Найбільша електронна бібілотека
- Колекція відоуроків
- електронні підручники для 10 класу (від School Champion)
- bhv освіта
- Уроки (відео, тренажери, тести) російською мовою
22.09.2017
- Geogebra
- Приклади_алгебра
- Інша математика (Рождественська Людмила) Приклад симетрія
- Книга “Як використовувати GeoGebra” Приклад1
- Як створити переріз
- Інститут Geogebra
21.09.2017 року
Контроль і моніторинг навчальних досягнень учнів засобами ІКТ
Мета: сформувати компетентності використання ІКТ для моніторингу, оцінювання навчальної діяльності учнів
Література:
Корисні посилання
- Статистика ЗНО 2017
- ЗНО онлайн
- ЗНО (Київ)
- ЗНО (Львів, за темами)
- Онлайн-тестування “Тесторіум” – тестування ЗНО
- Онлайн-тестування “Майстер-тест”
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до ЗНО (учням, викладачам) платно
- Створення Гугл тестів (з виставленням оцінок) Відеоінструкція
- MyTest (редактор _приклад)
- 7 платформ для створення тестів
- Система тестування вчителів Вінниці
- Сервисы для создания интерактивных викторин и опросов (вебінар)
- Хмарний сервіс з математики (логін ippokubg1, ippokubg2,ippokubg3,..ippokubg14)
- Створення в презентації тесту за допомогою триггерів
- infotest.org.ua -навчальні тести
- learningapps.org
- Бугайчук Опитування
Результати роботи
- Презентація “Тести” напишіть програми, які ви використовуєте для тестування учнів
- Результати
14.09.2017
“Інформаційна політика щодо авторських прав і захисту інформації учасників освітньо-виховного процесу”
Мета: сформувати знання та вміння щодо захисту авторських прав та інформації.
Тренер: Воротникова Ірина
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про нормативно-правові основи з авторського права
- проаналізують можливості різних сервісів для визначення плагіату
- створять власну інформаційну політику щодо інформаційної безпеки
Зміст
- Стаття для обговорення (статистика використання легального контенту)
- Тест Інтел про авторське правоАвторське право в Україні регулюється Законом України “Про авторське право та суміжні права”.У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
- автор – фізична особа, яка своєю творчою працею створила твір;
- виключне право – майнове право особи,яка має що до твору, виконання, постановки, передачі організації мовлення, фонограми чи відеограми авторське право і (або) суміжні права,на використання цих об’єктів авторського права і (або) суміжних прав лише нею і на видачу лише цією особою дозволу чи заборону їх використання іншим особам у межах троку, встановленого цим Законом;
Безпека дітей в Інтернеті
- Онляндія
- Гугл- центр безпеки
- Навчально методичний посібник А. Кочаряна та Н.Гущіної
- Корисні посилання
- Тест на Інтернет- залежність Опис методики
- Методичні рекомендації (програми- фільтри)
- Фільтри – бульбашки (TED ролік)
Програми для батьківського контролю
- Програми для організації батьківського контролю
- Windows 7 батьківський контроль
- Windows 8 (налаштування батьківського контролю)
- Windows 10 (налаштування батьківського контролю)
Завдання – презентуйте свою відповідь
- Які загрози в Інтернет?
- Знайдіть статистику щодо Інтернет-залежності підлітків, впливу соціальних мереж на підлітків.
- Знайдіть відповідно до якого закону чи норматива заборонено без згоди фотографувати людину в тому числі і дитину і розміщувати інформацію на сайтах.
Завдання -презентуйте свою відповідь
- Аргументуйте чи можна створювати копії ліцензійних програм для використання в навчальному процесі.
- Які програми допоможуть перевірити зміст на плагіат.
11/09/2017
Тренінг “Технології Web 2.0”
Мета: сформувати знання та вміння щодо використання Веб 2.0.
Тренер: Воротникова Ірина
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про можливості Веб 2.0
- проаналізують можливості різних сервісів Веб 2.0
- навчаться використовувати Веб 2.0 для створення інтелектуальних карт
Зміст
Знайомство (сподівання та побажання)
Корисні посилання
- Посібник про Інтернет сервіси
- Про веб 2.0. Каталог сервісів
- Бібліотека веб 2.0
- Вікі освіта України
- Інтерактивні вправи learningapps
- карта знань
- Створи свій урок
- Створи інтерактивний малюнок
- Створи проект
- Інтелект-карти Bubble.us
- Каталог популярних сервісів voblakah.com
- Сервіси Веб 2.0 на сайті “Школа успішного вчителя”
- Каталог сервісів та їх огляд
- Сайт “Дидактор”
- Презентація “Соціальні сервіси Веб 2.0
30/08/2017
Тренінг “Технологія створення електронного посібника”
Мета: сформувати знання та вміння щодо створення електронного посібника.
Тренер: Воротникова Ірина
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про можливості електронних посібників
- проаналізують можливості різних редакторів для створення електронних посібників
- створять макет електронного посібника (зі змістом, відео, аудіо, графікою)
- навчаться використовувати різні інструменти для створення е-посібників
Зміст
Знайомство (сподівання та побажання)
“Е-посібник. Формати, форми та зміст”
- Вправа 1 “Створи макет посібника”
- створити зміст (відео) е-посібника
- додати різні формати контенту (графіка, відео, аудіо, гіперпосилання)
- вибрати формат е-посібника
Як створити е-посібник
- Вправа 2. Створення інтерактивного контенту з Office Mix, Learning apps, ExeBook, Kvisoft FlipBook Maker
Відео “Як скомпілювати е-посібник”
Інструкції
- Інструкція по роботі з ExeBook WM- Publisher (pdf, відео)
- Створення 3 D посібника (відео 1, відео 2, відео 3)
- Картинки в HTML
- Як додати триггер в презентацію
- Створення в презентації тесту за допомогою триггерів
Корисні посилання
- приклади електронних посібників
- learningapps
- Office Mix
- безкоштовні програми
- http://www.kvisoft.com/flipbook-maker-pro/ – програма створення інтерактивних е-книг
- створення QR кодів
- ресурс для розміщення е-уроків
____________________________________________
22 серпня 2017 року Тренінг для керівників «Створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу»
Мета: запровадження управлінського рішення щодо створення та розвитку ІОС навчального закладу.учасників тренінгу.
Тренер: Воротникова Ірина
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про можливості ІОС ;
- проаналізують сайти ЗНЗ України;
- обміняються досвідом щодо використання ІТ інфраструктури та ІОС у роботі (з батьками, громадою);
- навчаться використовувати ІКТ для організації он-лайн співпраці (онлайн дошки, спільні документи і т.д.).
Зміст
- Презентація “ІОС освітнього закладу”
- Вправа 1. Розмістіть відповіді на он-лайн дошці “Функції інформаційно-освітнього середовища ЗНЗ”
- Вправа 2. Проаналізуйте 2-3 сайти навчальних закладів України
та дайте відповіді на запитання:
- “На кого спрямована інформація на сайті: батьки, вихователі, громада, управління освіти?”,
- “Чи можна використати сайт для управління ЗНЗ?”
- “Чи має сайт школи можливості для організації зворотнього зв’язку з батьками?”.
- Вправа 3. Розгляньте приклад та побудуйте алгоритм запровадження управлінського рішення щодо створення та розвитку ІОС Вашого навчального закладу.
Корисні посилання:
Спільноти:
- Сайт “Нова українська школа”
- EdEra
- Центр інноваційної освіти “Просвіт”
- Спільнота “Уміти вчити”
- Спільнота “Батьки SOS”
- Спільнота “Батьківський контроль”
- Дистанційна підтримка (ІОС Вінничини)
Середовища і платформи:
- Office 365 для навчальних закладів
- Google for Education
- 12 сервісів для створення курсів
- Хмарні сервіси Moodle для організації дистанційного навчання
- http://schoolchampion.in.ua/
- Класна оцінка
- Інтерактивне навчання видавництва “Ранок”
- Розумники
- Е-середовище КУБГ
- Середовище міжнародного українсько-естонського проекту “Міксіке”
- Міжнародний проект “ETwinning plus”
- Вікі-освіта в Україні
Статті і презентації:
- ІОС (лекція)
- Воротникова І.П. “ІОС для реалізації різних форм навчання у сучасній школі”
- І. Шахіна “Визначення і напрями створення інформаційного середовища”
- Фамілярська Л,Л. Створення ІОС ДНЗ
- Семенюк Р.Ф. Використання ІКТ-технологій в освітньому процесі ДНЗ або Як зростати професійно
- Презентація цифрових інструментів для співпраці
Рефлексія.
_____________________________
20 квітня 2017 року
Тренінг для завідуючих ДНЗ «Інформаційно-освітнє середовище дошкільного навчального закладу»
Мета: визначити траєкторію розвитку ІОС ДНЗ учасників тренінгу
Тренер: Воротникова Ірина Павлівна
В ході тренінгу учасники:
- дізнаються про можливості ІОС ;
- проаналізують сайти ДНЗ України;
- обміняються досвідом щодо використання ІТ інфраструктури та ІОС у роботі (з батьками, громадою);
- навчаться використовувати ІКТ для організації он-лайн співпраці (онлайн дошки, спільні документи і т.д.)
Зміст
Знайомство, очікування
Презентація “Умови створення інформаційно-освітнього середовища ДНЗ”
- Аналіз сайтів ДНЗ України. Знайдіть сайти ДНЗ та дайте відповіді на запитання: “На кого спрямована інформація на сайті: батьки, вихователі, громада, управління освіти?”, “Чи можна використати сайт для управління ДНЗ?”, “Чи має сайт ДНЗ можливості для організації зворотнього зв’язку з батьками?”.
- Таблиця досвіду.
- Корисні посилання:
9 лютого 2017 року
Хмарні сервіси в освіті
Мета: сформувати компетентність для використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі
- Очікування
- Хмарний сервіс з математики (логін ippokubg1, ippokubg2,ippokubg3,..ippokubg14)
- Майкрософт
- Результат роботи
Корисні посилання
- Презентація “Хмарні сервіси в освіті”
- Приклади хмарних сервісів
- Переваги і недоліки хмар
- Office 365 для навчальних закладів
- Google for Education
- Досвід учителів України з використання хмарних сервісів усистемі загальної середньої освіти : збірник науковихпраць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. – Київ. : Компринт , 2016. – 310 c
- Нові тенденції роботи з хмарами від Гугл
- https://www.google.com/cloud/
- Хмарні технології переваги і недоліки
- Хмарна офісна інфраструктура
- Хмарні обчислення
- Презентація “Хмарні сервіси в освіті”
- Приклади хмарних сервісів
- Переваги і недоліки хмар
1 лютого 2017 року
Мета: сформувати навички розробки сценаріїв дистанційних курсів (на прикладі дистанційної платформи Мудл, Google Apps)
Вихідна анкета Результати Вихідної анкети
1 Завдання:
- Знайдіть в нормативних документах розміщених на цьому сайті всі, які стосуються дистанційного навчання.
- Об’єднайтесь в групи (коло, трикутник, квадрат)
- 1 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання:
” За якими програмами мають навчатися учні за дистанційною формою?” Хто їх затверджує, узгоджує? І чи мають вони відрізнятися від програм навчання за очною формою навчання?
- 2 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання: “Що не визначено або не зрозуміло в нормативних документах щодо організації дистанційного навчання в школі?”
- 3 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання:
Які вимоги до школи (вчителів, адміністрації, учнів) яка запроваджує дистанційне навчання?
Дистанційне навчання в ІППО (логін zrazok, пароль – Zrazok_2014)
- Завдання “Шаблон для створення дистанційних курсів”
- Завдання “Структура навчального курсу за дистанційною і змішаною формами навчання”
Корисні посилання
- Матриця оцінювання електронного курсу (В. Кухаренко)
- Структура ЕНК (електронного навчального курсу) в КУБГ
- Порядок створення, сертифікації ЕНК
- Експертиза ЕНК (електронного навчального курсу) в КУБГ
- Ресурси для створення дистанційних курсів
19 січня 2017 року
- Geogebra
- Приклади_алгебра
- Інша математика (Рождественська Людмила) Приклад симетрія
- Книга “Як використовувати GeoGebra” Приклад1
- Як створити переріз
18 січня 2017 року
“Побудова індивідуальної траєкторії розвитку ІКТ -компетентності вчителя початкової школи”
- Знайомство (очікування)
- Мета: “Побудова індивідуальної траєкторії розвитку ІКТ -компетентності”
- Завдання:
- міжнародні стандарти ІКТ компетентності вчителів ЮНЕСКО;
- аналіз рівня власної ІКТ компетентності відповідно до Міжнародних стандартів;
- побудова індивідуальної траєкторії розвитку ІКТ компетентності з використанням онлайн ресурсів
- міжнародні стандарти ІКТ компетентності вчителів ЮНЕСКО;
- Анкетування (результат)
Що таке ІКТ компетентність вчителя?
- Посібник. Структура ІКТ компетентності вчителів. Рекомендаціїї ЮНЕСКО
- Міжнародні стандарти ECDL
- Результат
Розуміння ІКТ політики в освіті
Приклади ІКТ інструментів:
Підручники
Для професійного розвитку
- ІКТ в початковій школі – професійне співтовариство (автор Саражинська Н.)
- Курси Microsoft Imagine Academy ( презентація, реєстраційна анкета). Посилання для входу (для зареєстрованих користувачів)
- Курси цифрових технологій від Майкрософт (кожний курс містить модуль дистанційного навчання та оцінювальний тест. Також можна скласти сертифікаційний тест, який охоплює теми з усіх п’яти курсів. Якщо сертифікаційний тест складено успішно, можна роздрукувати персоналізований сертифікат із курсу цифрових технологій).
- Основи роботи з комп’ютером
Програми підвищення продуктивності
Безпека та конфіденційність комп’ютера
Ви можете скористатись також ресурсами
- Інтуіт (http://www.intuit.ru) – в безкоштовному варіанті є лекції, практичні роботи і тести за всіма темами з ІКТ
- Прометеус (http://prometheus.org.ua) -масові відкриті онлайн курси за різними напрямами (український ресурс)
- Coursera (https://ru.coursera.org/) масові відкриті онлайн курси за різними напрямами (світовий ресурс)
- Знайомство (очікування)
- Презентація тренера
23 грудня 2016 року
- Geogebra
- Приклади_алгебра
- Інша математика (Рождественська Людмила) Приклад симетрія
- Книга “Як використовувати GeoGebra” Приклад1
- Як створити переріз
15 грудня 2016 року
Контроль і моніторинг навчальних досягнень учнів засобами ІКТ
Мета: сформувати компетентності використання ІКТ для моніторингу, оцінювання навчальної діяльності учнів
Література:
Корисні посилання
- ЗНО онлайн
- ЗНО (Київ)
- ЗНО (Львів, за темами)
- Онлайн-тестування “Тесторіум” – тестування ЗНО
- Онлайн-тестування “Майстер-тест”
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до ЗНО (учням, викладачам) платно
- Створення Гугл тестів (з виставленням оцінок) Відеоінструкція
- MyTest (редактор _приклад)
- 7 платформ для створення тестів
- Система тестування вчителів Вінниці
- Сервисы для создания интерактивных викторин и опросов (вебінар)
- Хмарний сервіс з математики (логін ippokubg1, ippokubg2,ippokubg3,..ippokubg14)
- Створення в презентації тесту за допомогою триггерів
- infotest.org.ua -навчальні тести
- learningapps.org
- Бугайчук Опитування
Результати роботи
- Презентація “Тести” напишіть програми, які ви використовуєте для тестування учнів
- Результати
2 грудня 2016 року
- Geogebra
- Приклади_алгебра
- Інша математика (Рождественська Людмила) Приклад симетрія
- Книга “Як використовувати GeoGebra” Приклад1
17 та 24 листопада 2016 р
Хмарні сервіси в освіті
Мета: сформувати компетентність для використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі
- Очікування
- Хмарний сервіс з математики (логін ippokubg1, ippokubg2,ippokubg3,..ippokubg14)
- Майкрософт
- Результат роботи
Корисні посилання
- Презентація “Хмарні сервіси в освіті”
- Приклади хмарних сервісів
- Переваги і недоліки хмар
- Office 365 для навчальних закладів
- Google for Education
- Досвід учителів України з використання хмарних сервісів усистемі загальної середньої освіти : збірник науковихпраць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. – Київ. : Компринт , 2016. – 310 c
- Нові тенденції роботи з хмарами від Гугл
- https://www.google.com/cloud/
- Хмарні технології переваги і недоліки
- Хмарна офісна інфраструктура
- Хмарні обчислення
- Презентація “Хмарні сервіси в освіті”
- Приклади хмарних сервісів
- Переваги і недоліки хмар
- Сервіс передачі файлів (до 2 Г байт)
22 жовтня
Презентація “Лідерство в освіті чи освітнє лідерство. Е-портфоліо вчителя”
14 вересня 2016 року
Хмарні сервіси в освіті
Мета: сформувати компетентність для використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі
- Очікування
- Хмарний сервіс з математики (логін ippokubg1, ippokubg2,ippokubg3,..ippokubg14)
- Майкрософт
- Результат роботи
Корисні посилання
7.06.2016 р.
“Забезпечення інформаційної безпеки, підтримки авторських прав у навчально-виховному процесі”
Безпека дітей в Інтернеті
- Онляндія
- Гугл- центр безпеки
- Навчально методичний посібник А. Кочаряна та Н.Гущіної
- Корисні посилання
- Тест на Інтернет- залежність Опис методики
- Методичні рекомендації (програми- фільтри)
- Фільтри – бульбашки (TED ролік)
Завдання – презентуйте свою відповідь
- Знайдіть відповідно до якого закону чи норматива заборонено без згоди фотографувати людину в тому числі і дитину і розміщувати інформацію на сайтах.
- Знайдіть статистику щодо Інтернет-залежності підлітків, впливу соціальних мереж на підлітків.
- Які загрози в Інтернет?
Інформаційна безпека
Завдання -презентуйте свою відповідь
- Аргументуйте чи можна створювати копії ліцензійних програм для використання в навчальному процесі.
- Які програми допоможуть перевірити зміст на плагіат.
Серпень
20.08.2015 р. “Упровадження дистанційної та змішаної форм навчання”
Червень
15.06-26.06 Для курсів “Інноваційні форми і технології навчання”
Групові форми роботи
Наші результати:
- Фото (розміщує викладач)
- Обговорення
- “Наші ресурси”. Створити презентації “Групові форми роботи” (3 слайди) та надати доступ викладачу i.vorotnykova@kubg.edu.ua. Розмістити посилання на презентації у файл Обговорення
Березень
27.03.2015 “Створення відкритих освітніх електронних ресурсів”
Лютий
20.02.2015 р. Інструктивно-методичний семінар для вчителів вечірньої (змінної) спеціальної школи №27
Січень
23.01.-30.01. 2015 р. “Впровадження відкритої освіти у середній школі”
Грудень
11.12.2014 р. “Створення сайтів і портфоліо”
3.12.2014 р. “Впровадження дистанційних технологій навчання в середній школі”
Листопад
13.11.2014 р. “Використання Веб 2.0. у навчально-виховному процесі”
5.11.2014 р. “Використання хмарних технологій для дистанційного навчання”
Жовтень
1.10.2014 р. “Сучасні технології дистанційного навчання”
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.