Тренінг ” Організація дистанційного навчання і створення дистанційних курсів”
Мета: сформувати навички розробки сценаріїв дистанційних курсів (на прикладі дистанційної платформи Google Сlass, Edmodo, Moodle)
Зміст
Презентація ” Впровадження елементів дистанційного навчання”
1 Завдання:
- Знайдіть в нормативних документах розміщених на цьому сайті всі, які стосуються дистанційного навчання.
- Об’єднайтесь в групи (коло, трикутник, квадрат)
- 1 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання:
” За якими програмами мають навчатися учні за дистанційною формою?” Хто їх затверджує, узгоджує? І чи мають вони відрізнятися від програм навчання за очною формою навчання?
- 2 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання: “Що не визначено або не зрозуміло в нормативних документах щодо організації дистанційного навчання в школі?”
- 3 група аналізує нормативні документи і відповідає на запитання:
Які вимоги до школи (вчителів, адміністрації, учнів) яка запроваджує дистанційне навчання?
Дистанційне навчання в ІППО (логін zrazok, пароль – Zrazok_2014)
- Завдання “Шаблон для створення дистанційних курсів”
- Завдання “Структура навчального курсу за дистанційною і змішаною формами навчання”
Додаткові посилання
- Матриця оцінювання електронного курсу (В. Кухаренко)
- Структура ЕНК (електронного навчального курсу) в КУБГ
- Порядок створення, сертифікації ЕНК
- Експертиза ЕНК (електронного навчального курсу) в КУБГ
- Ресурси для створення дистанційних курсів
Вихідна анкета Результати Вихідної анкети
Корисні посилання
- Технологія створення дистанційного курсу : навч. посіб. / [В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко, Н. Г. Сиротенко та ін.] ; за ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К. : Міленіум, 2008. – 324 с.
- Народний Edx
- Office 365 для навчальних закладів
- Google for Education
- Карта сервісів он-лайн навчання
- 12 ресурсів для ДН
- Гаррисон Онлайн навчання та спільні дослдіження. Модель COI