Список з паролями (ПОМ)
Лекція – презентація
Практична робота №1
Тема: ІКТ політика та ІТ-інфраструктура навчального закладу
Мета: навчитися визначати ІКТ політику для різних типів освітніх закладів та корпорацій та роль ІТ інфраструктури для її реалізації.
Хід роботи:
- Визначити ІКТ політику закладу (ВНЗ, ДНЗ, ЗНЗ, корпорація) відповідно до власних міркувань та аналізу документів.
- Застосовуючи контент-аналіз визначити місце ІТ інфраструктури ВНЗ, ЗНЗ, ДНЗ та корпоративного сектора для реалізації їх ІКТ політики.
- Результат у вигляді файлу розмістити як відповідь на дане завдання.
Хід виконання:
- Ознайомитися з підходами в різних країнах світу щодо визначення ІКТ політики в освіті
- Визначить місце ІТ інфраструктури на прикладі різних країн.
- Описати ІКТ політику двох на вибір закладів ( ВНЗ, ДНЗ, ЗНЗ, корпорація) за схемою:
- Прогноз майбутнього (коротко що має змінитися в організації).
- Розробка стратегічного плану. Визначити сильні сторони сучасної системи освіти та можливості, які існують у майбутньому; об’єднати зусилля учасників, зацікавлених у трансформації закладів освіти.
- План управління та ресурсне забезпечення (ІТ інфраструктура)
- Оцінювання та коригування (як будемо вимірювати та коригувати зміни)
Завдання:
- Ознайомтись з ІКТ політикою (корисні посилання) та визначте в спільному документі, що є ІКТ політикою закладу (ВНЗ, ДНЗ, ЗНЗ). Самостійна робота – 5 балів.
2. Надішліть опис ІТ інфраструктури навчального закладу (організаційна структура) для ВНЗ, ЗНЗ, ДНЗ, який вирішить запропоновану Вами ІКТ політику
Критерії оцінювання:
- робота в спільному документі – 5 балів
- опис ІКТ політики закладу (повнота та завершеність) – 5 балів
- опис ІТ інфраструктури – 5 балів
Всього 15 балів
Корисні ресури
Практична робота №2
Тема: ІТ-інфраструктура різних типів навчальних закладів
Мета: навчитися визначати складові ІТ інфрастуктури для різних типів освітніх закладів та корпорацій відповідно до ІКТ політики цих установ.
Хід роботи:
- Застосовуючи контентний аналіз визначити функціонал ІТ інфраструктури ВНЗ, ЗНЗ, ДНЗ та корпоративного сектора. Побудувати моделі ІТ інфраструктури різних навчальних закладів відповідно до їх ІКТ політики (2 заклади на вибір).
- Визначити основні об’єкти ІТ інфраструктури та описати можливість реалізації
- Результат у вигляді файлу розмістити як відповідь на дане завдання.
Критерії оцінювання:
Структурно-функціональна модель ІТ-інфраструктури – 5
опис функцій об’єктів ІТ інфраструктури, повноважень освітян для її реалізації – 5
Всього 10 балів
Корисні ресури