Управління ІТ інфраструктурою

Список з паролями (ПОМ)

Список з паролями (ДОМ) 

Лекція – презентація

Практична робота №1

Тема: ІКТ політика та ІТ-інфраструктура навчального закладу

Мета: навчитися визначати  ІКТ політику для різних типів освітніх закладів та корпорацій та роль ІТ інфраструктури для її реалізації.

Хід роботи:

  1. Визначити ІКТ політику закладу (ВНЗ, ДНЗ, ЗНЗ, корпорація) відповідно до власних міркувань та аналізу документів.
  2. Застосовуючи контент-аналіз визначити місце ІТ інфраструктури ВНЗ, ЗНЗ, ДНЗ та корпоративного сектора для реалізації їх ІКТ політики.
  3. Результат у вигляді файлу  розмістити як відповідь на дане завдання.

Хід виконання:

  1. Ознайомитися з підходами в різних країнах світу щодо визначення ІКТ політики в освіті
  2. Визначить місце ІТ інфраструктури на прикладі різних країн.
  3. Описати ІКТ політику двох на вибір закладів ( ВНЗ, ДНЗ, ЗНЗ, корпорація) за схемою:
  • Прогноз майбутнього (коротко що має змінитися в організації).
  • Розробка стратегічного плану.  Визначити сильні сторони сучасної системи освіти та можливості, які існують у майбутньому; об’єднати зусилля учасників, зацікавлених у трансформації закладів освіти.
  • План управління та ресурсне забезпечення (ІТ інфраструктура)
  • Оцінювання та коригування (як будемо вимірювати та коригувати зміни)

Завдання:

  1. Ознайомтись з ІКТ політикою (корисні посилання) та визначте в спільному документі, що є ІКТ політикою закладу (ВНЗ, ДНЗ, ЗНЗ). Самостійна робота – 5 балів.

2. Надішліть опис ІТ інфраструктури навчального закладу (організаційна структура) для ВНЗ, ЗНЗ, ДНЗ, який вирішить запропоновану Вами ІКТ політику

Критерії оцінювання:

  • робота в спільному документі – 5 балів
  • опис ІКТ політики закладу (повнота та завершеність) – 5 балів
  • опис  ІТ інфраструктури – 5 балів

Всього 15 балів

Корисні ресури

Практична робота №2

Тема:  ІТ-інфраструктура різних типів навчальних закладів

Мета: навчитися визначати складові ІТ інфрастуктури для різних типів освітніх закладів та корпорацій відповідно до ІКТ політики цих установ.

Хід роботи:

  1. Застосовуючи контентний аналіз визначити функціонал ІТ інфраструктури ВНЗ, ЗНЗ, ДНЗ та корпоративного сектора. Побудувати  моделі ІТ інфраструктури різних навчальних закладів відповідно до їх ІКТ політики (2 заклади на вибір).
  2. Визначити основні об’єкти ІТ інфраструктури та описати можливість реалізації
  3. Результат у вигляді файлу  розмістити як відповідь на дане завдання.

Критерії оцінювання:

Структурно-функціональна модель ІТ-інфраструктури – 5

опис функцій об’єктів ІТ інфраструктури, повноважень освітян для її реалізації – 5

Всього 10 балів

Корисні ресури

Зворотній зв'язок
Перейти до панелі інструментів