Захист в Інтернет

“Інформаційна політика щодо авторських прав і захисту інформації учасників освітньо-виховного процесу”

Мета:  сформувати знання та вміння щодо захисту авторських прав та інформації.

Тренер: Воротникова Ірина 

В ході тренінгу учасники:

  • дізнаються про нормативно-правові основи з авторського права
  • проаналізують  можливості різних сервісів для визначення плагіату
  • створять власну інформаційну політику щодо інформаційної безпеки

Зміст

Ранкова програма “Ранок надії”: 7 09. 2017 р. Як реалізується в Україні авторське право?

Із статей Закону про авторське право

  • Стаття 19 розділ 2. Видавцям енциклопедій, енциклопедичних словників, періодичних збірників, збірників наукових праць, газет, журналів та інших періодичних видань належать виключні права на використання таких видань у цілому. Видавець має право за будь-якого використання таких видань зазначати в них своє ім’я або вимагати такого зазначення. Автори творів, включених до таких видань, зберігають виключні права на використання своїх творів незалежно від видання в цілому, якщо інше не передбачено авторським договором.
  • Стаття 23. Вільне відтворення примірників твору для навчання

    Допускається без згоди автора чи іншої особи, яка має авторське право:

    1) відтворення уривків з опублікованих письмових творів, аудіовізуальних творів як ілюстрацій для навчання за умови, що обсяг такого відтворення відповідає зазначеній меті;

    2) репрографічне відтворення навчальними закладами для аудиторних занять опублікованих статей та інших невеликих за обсягом творів, а також уривків з письмових творів з ілюстраціями або без них за умови, коли:

    а) обсяг такого відтворення відповідає зазначеній меті;

    б) відтворення твору є поодиноким випадком і не має систематичного характеру;

  • Стаття 24. Вільне копіювання, модифікація і декомпіляція комп’ютерних програм

Закон Про освіту

Завдання 1. Знайдіть відповідь на запитання. Вчитель при підготовці статті в журнал зробив плагіат. Чи може він бути притягнутий до відповідальності за порушення академічної доброчесності?

Безпека дітей в Інтернеті

Завдання 2 – презентуйте свою відповідь

  1. Які загрози в Інтернет?
  2. Знайдіть статистику щодо Інтернет-залежності підлітків, впливу соціальних мереж на підлітків.
  3. Знайдіть відповідно до якого закону чи норматива заборонено без згоди фотографувати людину в тому числі і дитину і розміщувати інформацію на сайтах.

Програми для батьківського контролю

Завдання 3 -презентуйте свою відповідь

  • Аргументуйте чи можна створювати копії   ліцензійних програм для використання в навчальному процесі.
  •  Які програми допоможуть перевірити зміст на плагіат

Корисні посилання 

Програми перевірки на плагіат

 

Зворотній зв'язок
Перейти до панелі інструментів