Контроль і оцінювання засобами ІКТ

Тренінг ” Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів засобами ІКТ”

Мета: сформувати компетентності  використання ІКТ для  моніторингу, оцінювання навчальної діяльності учнів

Зміст

Завдання 1: На основі аналізу літератури узагальніть:

  • “Які помилки найчастіше виникають при створенні тестових завдань?
  • “Яким чином перевірити складність тесту?”
  • Як виставляти оцінки за виконання різних рівнів тестових запитань?

Література:

Завдання 2: Ознайомитись з корисними посиланнями та визначити які програмні засоби чи додатки Ви можете використати для контролю знань учнів? 

Корисні посилання

Завдання 3: Оберіть ІКТ для створення тесту і опишіть її в “Презентація “Тести”  та зробіть тест та розмістіть посилання на нього в “Результати”

Результати роботи

Зворотній зв'язок
Перейти до панелі інструментів